2010. július 21., szerda

          Na meg volt az ebéd is.
Szóval megnéztem a postafiókomat és máris kaptam egy választ.Szóval már ketten visszajeleztek a három meghívásból.Tiszta szupi. :) Buliról azt hiszem egyenlőre ennyit.
          Megőrülök néha a nővéremtől.(Remélem olvasod!!!!)De komolyan.Mért jó az neki,ha piszkálódhat??A legrosszabb meg az,hogy anyu mindig az ő pártját fogja és én jövök ki belőle rosszul.Ma megkaptam,hogy diliházban fogok kikötni.Hát,ha a nővéremen múlik,akkor biztos.Hányszor mondtam én,hogy nézzék meg,ha nincs itthon,akkor milyen nyugalom van.De nem.Oké.Biztos nekik van igazuk és bennem van a hiba.Mindegy.Már megszoktam.
          Na 1 óra múlva jön Tomi.:) Ma vagyunk 3 hónapja együtt.Hűha...:)
          Hosszú idő után megint kifestettem a körmömet.Tudom,ez most bazira fontos infó lehet nektek. :biggrin: Nem baj,azért megosztom veletek.Egész tűrhető lett.Amúgy nem nagyon szeretem kifesteni,csak ha valaki megcsinálja.Nem tudom,én úgy érzem nem tudom olyan szépre megcsinálni.Most sem lett a legjobb,mindegy.Ez van.
          Aztán mit akartam még elmesélni.ÖöÖ...
          Ja igen.Délelőtt volt szerencsém olvasni egy lánynak a blogját.Hűha,gondolod,ez megint de nagy infó.De annak a lánynak,akiről már korábban sokat meséltem.Annyira fura volt olvasni,mert a régi lányt találtam meg benne,illetve,talán egy okot,hogy mért is lett ilyen.Na mindegy.ezt egyenlőre megtartom magamnak,nem nagy szám
 Most megyek,mert még van egy-két dolgom.Valamikor jövök.
Legyetek jók!
Ölelés :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése