2010. július 21., szerda

Hamarosan ebéd,szóval sokat nem tudok pötyögni.Szóval mi is van mostanában velem?!Hát zajlanak a dolgok az biztos.
A buliszervezéssel kapcsolatban nem sokat haladtam előre.Kiküldtem 3 e-mail-t és eddig egy visszajelzést kaptam.Pedig már jó néhány napja elküldtem.Egészen pontosan vasárnap.Emberkék,luxus e-mail fiókot megtekinteni???Vagy esetleg a válaszadás nehézkes??
Mindegy.A többieknek kinyomtattam a meghívókat,azt tervezem,hogy vasárnap kerülnek kiosztásra.Akkor ezek is meglesznek.Jaj!De most jut eszembe,hogy nem írtam rá egy meghatározott időpontot,hogy meddig jelezzenek vissza!!Az nagyon ciki,hogy ha utólag írom rá??Hmm...Ezt még át kell gondolnom.Mert jó lenne,ha egy bizonyos határidőig vissza jeleznének,hogy tiszteletüket teszik-e vagy nem.
Na most rohanok ebédelni...folyt.köv.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése