2010. július 26., hétfő

          Jó ideje eltűntem megint,tudom.Valahogy sehogy sem akaródzott ez a blogosdi.De most pótolom az elmaradásaimat.
A múlt héten több dolog is történt velem...
Csütörtök:
          Iszonyatos német tanulásba kezdtem.Át vettem az egész START nyelvtanát...(aki nem tudná az 20 lecke) Jó persze igen gagyi dolgok is voltak benne,de jobbnak láttam,hogy ha már egyszer az egyik alapja a vizsgámnak,akkor had menjek biztosra.Ahogy tanulgattam egyre jobban éreztem,hogy nagyon fosok ettől a vizsgától.Nagyon... :(
          Egy csomószor nagyon alapvető dolgok nem jutnak az eszembe,szórendeket alapból totál összekeverek.Tudom,hogy ezek ilyen kis apró hibák,de tudod...félek,hogy ebből a sok apró hibából túl sok lesz...és máris buktam az egészet.80%-ba azért nem fér bele annyi hiba...
Na mindegy,most még van egy kis időm pánikolni...
Péntek:
          No ez egy érdekes és vicces nap volt.Lacihoz mentem Tomival fát pakolni.Fél 5 körül álltunk neki és este 8-ig meg se álltunk.Öten pakoltuk (Laci,Kati,'Kolb',Tomi és én :) ) Nagyon jókat nevettem,és a végére nagyon belejöttem.Utána pizzáztunk,beszélgettünk.:)
          Lacitól a nap folyamán megkaptam,hogy igen csak tökös csaj vagyok.Hát mondom,aki tud az tud. :biggrin: Tomi is és Laci is azt hitték feladom majd,de nem!Nem tettem meg!Pedig egy bazi nagy fadarabot ráejtettem az ujjamra és nem hazudok iszonyatosan fájt,de nem adtam fel.Az nem én vagyok.Nem szívesen adok fel dolgokat.:)
Szombat:
          Hát ez a nap nem sok mindent tartogatott.Na jó,azért mégis.Egész nap a szomszéd néni unokáival voltam.Játszottunk,iskoláztunk,üveget festettünk,és mesét néztünk. :) Nagyon szeretek velük lenni,egyszerűen tüneményes kis rosszcsontok :)
Vasárnap:
          Na ez a nap több szempontból is tartalmas volt.
Egyrészt most volt Ati atya búcsú miséje.Igen elhelyezték tőlünk augusztus 1-től Kőszegre.Három év után nagyon a szívünkhöz nőtt,és nagyon fog hiányozni.Egyedül tőle viseltem el és viselem el,ha Szőkéne hív. :D Nem titkolom,igen sírtam a mise végén,mikor a búcsúzás volt... :(
          Aztán utána egy kicsit vidámabb hangulatba csöppentem.Tomiékhoz mentem ebédelni.Nagyon jól érzem magam náluk,nagyon a szívemhez nőttek. :) És nem tagadás,ha Tomival vagyok,az rosszul nem sülhet el. :)
          Este nyolc körül értem haza,utána pedig Katival és Lacival játszottam internetes autós játékokat.Hát szakadtunk a nevetéstől,az tuti... :biggrin:
Hétfő:
          Végül a mai napom.Hát el kell áruljak valamit.Iszonyatosan hiányzik Tomi. :( tudom,hogy tegnap váltunk el,de most olyan hosszú ideig nem fogok látni...Tudni illik ők most nyaralnak.Aztán mikor ő hazajön,én pont akkor megyek el lelkigyakorlatra.Tudunk időzíteni,nem??Ez összesen 10 teljes nap...kimondani is rossz,nem,hogy belegondolni.Eddig még soha nem voltunk távolabb 1 hétnél tovább...:(
Nagyon hiányzik.... :(
          Ha már ennyi napról írtam,akkor a holnapi napból egy kis ízelítő :biggrin: :
Szóval,holnap elmegyünk egy kicsit kirándulni..egészen pontosan Bécsbe. :) Szeretem Ausztriát,nagyoooon :)
Remélem jó lesz.Az útra viszek magammal egy kis Showder klubbot...csak úgy alap hangulatnak...
          Amúgy,ha már a hangulat szóba jött...huh,szerintem front lesz,mert ma itthon csak úgy szikráztak a villámok...nagyon ingerültek voltunk mindannyian,és így rossz visszagondolni... :tired: szóval remélem tényleg csak front van a dologban. :)
          No,most viszont zárom soraimat,mert a szemeim is mindjárt lezáródnak.Ráadásul már mindenki lefeküdt aludni.Nem akarom,hogy felébredjenek rám,az csak újabb vita lenne...
          Szóval ezt megelőzvén búcsúzom,igyekszem mihamarabb jönni...ja igen,még valami.Ha nem mondtam volna,akkor megint nincsen gépem,mert a drágaság felmondta a szolgálatot...az is elképzelhető,hogy alaplap csere lesz.Pompás.Kis sz*rzsák :tired:
Na,legyetek jók!
Ölelés :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése