2010. július 27., kedd

FIGYELMEZTETLEK:HOSSZÚ ÉS SOK MINDENRŐL SZÓLÓ BEJEGYZÉS!!

           Nem is tudom most sírjak vagy nevessek?? :(
           Tudjátok,iszonyatosan hiányzik Tomi.Fél 8 körül felhívott,és egyszerre dobogott erősen a szívem,és el is szorult.Amíg beszéltünk addig remek volt minden,de amint letettük a telefont,csak bámultam a plafont és azon voltam,hogy mindjárt sírok.Rossz.Hiányzik,és utálom,hogy még 8 napot ki kell bírni...
           Aztán nevetős hangulat mért lehetne??Hát ma kicsit újítottam a ruhatáramon.Na jó,kemény 4 darab új cuccot vettem.Egy fekete színű fehér pöttyös szoknyát,egy fekete pulcsit,egy szürke felsőt és egy lila kockás inget.:)
           Tetszenek,sőt imádom őket,szóval nagyon örülnöm kéne.Meg tényleg jó volt ez a nap,csak ajj...azért hiányzik Tomcs...:(
           Szóval igen,élek,élek.Tegnap nem is említettem,hogy filmet néztem.Tudom,hogy nem egy friss film,de én valahogy mindig később nézek meg minden filmet.Tegnap a Csak szex és más semmi volt soron.Egyszerűen nagyszerű.Nagyon jó film.Bár én nem vagyok kibékülve annyira a magyar filmekkel,de ez nagyon bejött.Egyszerűen a szereplők pont jók,a történet meg amellett,hogy nagyon poénos,mókás,vicces,stb. igen csak leköti az ember figyelmét.Tudjátok hajlamos vagyok megunni -főleg a magyar- filmeket.De ezt valahogy nem sikerült.:biggrin:
           Aztán néha napján,most,hogy nincs kivel szinte állandóan dumálni -ugye,mert Tomi nyaral- nézek egy kis Szívek szállodáját (Gilmor girls).Régebben sosem tudtam végignézni,vagy talán nem is az,hogy végignézni,de sose volt hangulatom hozzá.Ám most,igen jókat szoktam mulatni rajta.
No de ennyit a mostani filmezéseimről...
           Amit még mindenképpen megakartam ma említeni az az,hogy mekkora különbség van az osztrák és a magyar emberek között.Ma Bécsben volt szerencsém ezt igen csak megtapasztalni...újból...
           Amikor bementem egy boltba még ha 20 méterre is állt az eladónő,odakiáltott,egy "Grüß Gott!"-ot.Hát hihetetlen.Vagy csak szimplán elment mellettem a boltba,akkor is köszönt,vagy rám mosolygott,pedig tényleg csak egy egyszerű vásárló voltam.Itthon valahogy ez még nem volt szerencsém megtapasztalni.Biztos vagyok benne,ha lett volna ilyen alkalom,az maradandó nyomot hagyott volna bennem.De ne csak az eladókról beszéljek...ott vannak a szimpla emberek.Azok is csak úgy elment mellettem és rám mosolygott.Először nagyon hülyén éreztem magam,mert biztos igen gázul mosolyogtam vissza,de bocsika,hát én ehhez abszolút nem vagyok hozzászokva.Nem tudom ti hogy vagytok vele,de én rám nem igen szoktak rám mosolyogni mondjuk ha elugrom a boltba kenyérért...
           Aztán volt egy kalandom a kinti élelmiszerboltba.Katival nézegettünk csokit,mert Lacinak akart hozni valamilyent és egyszer csak rám köszönt egy férfi,hogy sziasztok.mellette állt egy velem egykorú srác is,talán a fia lehetett,mert amikor rám köszönt a pasas,igen zavartan félrenézett és valamit motyogott.Hát én nem köszöntem vissza,csak lestem,erre még egyszer rám köszönt.Mondom magamba,jól van apám,köszöngess csak.Katinak meg elkezdtem hisztizni,hogy menjünk már innen,mert ezek ránk szálltak.Na mindegy,szerencsére eltűntek. :biggrin:
           Aztán még egy,utolsó gondolatként...Nem értem,hogy egyes emberek mért mások szemében keresik a szálkát,mikor sajátjukban nem látják a gerendát??Egyszerűen hihetetlen komolyan.Feltud húzni az iszonyatosan nagy határozottságával... :tired: Nem tudom,van egy olyan érzésem,hogy nem is szereti a barátnőjét.De komolyan.Bár ebben nem vagyok,és nem is lehetek biztos,de valamiért mégsem hagy nyugodni,hogy igazam lehet.Mindegy,jobb lesz,ha ebbe nem avatkozom bele,mert egy dolgot már megtanultam:a nagy szám az mindig csak bajt hoz.Szóval inkább most csendben maradok.Remélem bírni is fogom.
           Na,én kezdek álmos lenni,szóval lassan elszállingózom...
jaj,egy kérés,ha elolvastad és segítenél nekem egy kicsit,azt megköszönném.Hamarosan 18 éves leszek ugye.És ajándékot szeretnének nekem venni,de fogalmam sincs,hogy mit kérjek??!Ha van egy tipped,azt tedd meg,hogy leírod nekem,kérlek.Köszönet érte!!
           Ja amúgy tegnap előtt kiosztottuk Katival az összes meghívót.Szóval juppíí...haladunk haladunk.Most már csak a visszaigazolásokat várjuk,hogy hányan is leszünk.
Na tényleg megyek!Igyekszem holnap jönni.
Legyetek jók!
Puszi :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése