2010. július 18., vasárnap

Helló-belló! :)
Megint egy nap és én lássatok csodát itt vagyok. :)
           Nagy fába vágtam a fejszémet,mert nekiálltam a tesóm és az én 18. születésnapi bulimat megszervezni.Mikor ráébredtünk,hogy 18 évesek leszünk,rögtön tudtuk,hogy ezt bulival kell,hogy megünnepeljük,hiszen egyszer 18 éves az ember,nem de? :biggrin:
           Szóval most nagy buliszervezésben vagyok.Meghívókat gyártok,osztok,e-maileket írok,szóval elvagyok. :)
Amúgy Ti próbáltátok már a fagyit sósan??Én már igen.Ma délben.Kati kérdezte,hogy vajon milyen lehet a fagyi sósan,én meg mondom nem tudom.Aztán ott volt előttem a sószóró és hát fogtam magam és megsóztam a kanalamon lévő fagyit és bekaptam.Na hát el kell mondanom,hogy valami iszonyatos az íze,de tényleg.:tired:            Amikor beveszed elkezd pezsegni a szádban és szörnyű az egész...pfúj.Tudom,hogy most totálisan lököttnek tartatok,de hát muszáj volt kipróbálni.És különben is szeretem kipróbálni az extrém dolgokat.Na meg persze egyszer élünk nem?! :biggrin:
Most lassan megyek,átöltözöm,mert vendégségbe megyünk.
Igyekszem mihamarabb megint jelentkezni,hogy hogy állok pl. a buli szervezésével. :)
Addig is legyetek jók!
Nagy ölelés :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése