2010. június 30., szerda

          Micsoda nap :):heart: Jó nap,de tényleg. :)
          Reggel negyed nyolckor telefonra ébredtem,mert valaki félre tárcsázott. :tired: Hát gondolhatod,hogy hova kívántam az illetőt...Aztán utána már nem igazán aludtam,mert felakartam kelni olyan negyed kilenc,max. fél kilenc körül,mert fél 10et beszéltük meg Tomival,hogy átjön. :)
          Így fel is keltem negyed és fél között.Szokásosan a nutellás fél zsemlémet elfogyasztottam egy bögre tejjel,utána felöltöztem,és úgy döntöttem hajat mosok.Tiszta hajlakk volt az egész hajam,mert tegnap olyan kedvemben voltam,hogy begöndörítem és hát ja,szóval hajlakkos volt.Így a hajmosás után nem sokkal megérkezett Tomi is.Délelőtt beszélgettünk,tv-ztünk,aztán ebédeltünk.Majd anyuék mivel elmentek nekem kellett rendbe tenni a konyhát,amiben nagy segítséget nyújtott még egy pár kéz.Köszönöm. :)
         A konyha rendberakása után megint csak tv-ztünk,aztán sajnos neki mennie kellett.
         Utána egy kicsit még tv-ztem én is,aztán meg várt rám egy jó adag vasalni való.Igaz,hogy nem végeztem vele,mert közben éhes is lettem,meg a mosogatógép is kiszedésre várt,szóval egyik munkából a másikba csöppentem.Komolyan néha úgy érzem magam,mint egy kis háziasszony. :biggrin::D
          Utána megterítettem,amivel mire végeztem anyuék pont hazaértek,szóval együtt vacsiztunk.Tiszta idilli család,nem?? :D
          Most meg itt vagyok.Nem régen,talán egy órája ért haza Kati,és mondta,hogy találkozott V.M.-el a buszon,és beszélgettek rólam is.Juhúú.Megbeszélték,hogy kicsit szétszórt vagyok náha,na jó úgy 99%-ban,és,hogy tök jó a pozitív életfelfogásom,de ezt nem ártana kicsit a tanulásra is átirányítanom.Jójó,majd meglátom mit tehetek.
Amúgy most tök rámjött megint az írhatnék.Ha észrevetted,csak írok,írok és írok.Igazából amit le lehetne írni úgy kb. 2 mondatban azt én leírom vagy 10ben.Na csak nem kezdek visszatérni a kissé elhanyagolt blogomhoz?? :biggrin:
Melátjuk...
          Holnap viszont irány Pest.Majd jelentkezem,és ígérem leírom,hogy mért jártam ott,és hogyan is telt a napom...
Addig is legyetek jók!
Ölelés :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése