2010. június 29., kedd

          Egy nap megint eltelt.Reggel felébredtem fél nyolckor és azon voltam,hogy fel kéne kelni,de valahogy úrrá lett rajtam lustaságom. :D Szóval kilencig szunyókáltam.Vagyis nem.Három negyed előtt valamivel megint felébredtem és akkor olvastam egészen kilencig,amikor végre rávettem magam,hogy felkeljek.Első utam szokásosan a fürdőszobába vezetett,ahol mint mindig ma reggel is megállapítottam,hogy szörnyen áll a hajam.Ezen már meg se kéne lepődnöm.Utána lebaktattam a konyhába és egy fél zsemlét megkentem nutellával és kiöntöttem magamnak egy bögrébe tejet.Általában ezt eszem reggelire. :) Miután egy jó fél,háromnegyed óra elteltével megettem,elpakoltam a konyhán és indultam fel,hogy felöltözzem.Útközben találkoztam Katival is,akinek elég kómás feje volt.:biggrin:
          Reggeli után felöltöztem és olvastam.Aztán olvastam...olvastam...és eltaláltad,olvastam. :D Most megint 16 évesnek érzem magam, (így másfél hónappal a 18. szülinapom előtt) mert az Olsen ikreknek a 16 leszek könyvsorozatát kezdtem el megint olvasni.Vicces,mert 14 könyvük van azt hiszem meg,és a mai termésem az 1,5 könyv volt.De egyszerűen nem lehet letenni.
          Aztán miután már kezdtem totálisan megfelejtkezni a külvilágról,fellépett msn-re Tomi.:) Szóval vele beszélgettem egy kicsit,de aztán apa hazajött és géphez akart jönni,így nekem mennem kellett.De annyira nagy baj nem is volt,mert fél 12 volt már,és megígértem mamának,hogy elkísérem ma kezelésre,és fél 1kor kellett oda menni.Így gyorsan ebédeltem és már indultam is.Onnan haza csak fél 3 után értem haza.Kicsit leültem TV-t nézni,aztán meg mentünk mamihoz,akinek ma van a 80. születésnapja.Ott voltunk negyed 6ig.Aztán hazaértem és vacsoráztam,majd megfürödtem,ami nagyon jól esett. :biggrin:
          És azóta itt vagyok. :) Kicsit megváltoztattam (már megint :tired:) a blog stílusát. Valahogy sosem találom megfelelőnek. :/ Ez már beteges,de tényleg.
No,szerintem mára ennyi.Holnap remélhetőleg jövök megint.
Legyetek jók. :)
Puszi :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése