2010. június 28., hétfő

          Úgy döntöttem,most már jó pár nappal az iskola vége után tartok egy kis évértékelést.
Sok minden történt ebben a tanévben.Hol fent,hol lent éreztem magam.Voltak nagyon jó,de akadtak kimondottan rossz pillanataim is.Hogy melyik volt többségben?Nem tudom.De nem is akarok választani közülük,mert úgy érzem,úgysem tudnék.Egyszerűbb,ha maradunk az ilyen is-olyan is dolognál.:)
          Azt kell mondanom,mikor elkezdtem a 11.et,tudtam,hogy beleszámít már a továbbtanulásba,és igyekeztem is tanulni,meg hát szorgalmas kislányt játszani,de nem hazudok,ha azt mondom,nem jött össze.Persze ilyenkor bánja az ember,meg minden,de késő bánat eb gondolat.
          Nem mondom,hogy nagyon rossz lenne a bizim,de lehetett volna ennél sokkal jobb.Idén sem sikerült valahogy a történelemmel megbarátkoznom.Próbáltam,de valahogy ez az egész évszámosdi,meg háborúsdi nem az én világom.És megmondom őszintén,nem is nagyon érdekel,hogy mi történt hatszáz évvel ezelőtt mondjuk a japánoknál.Egy ideig nagyon bántott,hogy mégiscsak ott van az a kettes a biziben (ami valljuk be épp,hogy meglett),de most már úgy vagyok vele,hogy ez van.Azt hiszem a történelem és én már sohasem leszünk jóban.Na de valahogy azért mégis le kéne belőle érettségizni.Ez lesz ám az igazi nagy falat.Már most remeg a térdem...azám...és ez még csak a gondolata.Mi lesz,ha már ott leszek?Remélem azért nem fogok senkit lehányni...
          Apropó hányás...olyan beteg voltam az elmúlt héten.Egészen pontosan kedd délután lettem rosszul és szerda hajnalig félóránként rohangáltam a fürdőbe.Azt hittem végem lesz és be kell mennem az ügyeletre.Reggel hatkor aztán anyuval úgy döntöttünk,próbáljak meg bevenni egy hányást csillapító gyógyszert,aztán vagy megmarad bennem,vagy nem.Szerencsére megmaradt,így könnyebb volt.De a mai napig vannak még hányinger hullámaim és a gyomrom sem a legjobb mindig...Mindegy.Hallottam,hogy valami egy napos "kis" vírus terjeng.Remek.Nekem pont sikerült elkapnom.Igazán tehetséges vagyok.Most már igazán elkerülhetnének ezek a hülye betegségek,mert mindenből kijutott már nekem.
          Amúgy megjött a pár héttel korábban levett agyvizemnek az eredménye.Hál' Istennek teljesen negatív lett.Nem tudom,én valahogy nem lepődtem meg ezen.Én már akkor tudtam,hogy az lesz,amikor levették.Teljesen feleslegesnek tartottam az egész vizsgálatot,de mindegy.
          Aztán mit mondjak még.Ha nem említettem volna,drága blogolós barátnőtök,alias én,nem hogy élvezném a nagybetűs VAKÁCIÓ minden percét...neeem,nekem volt annyi eszem,hogy a tanév végén jelentkeztem előrehozott érettségire (német),így most tanulhatom végig a nyarat.Tegnap kaptam meg a faktos tanárnőmtől az osztályozó vizsgának a szóbeli tételeit.15 darab,szóval annyira nem vészes.Valamikor a jövő héten,vagy lehet,hogy még ezen a héten neki állok kidolgozni.Vicces,mert ez az érettségit játszunk dolog már egyáltalán nem vicc.Ez már tök komoly.És ez a komolyság egy kicsit,na jó nagyon megrémiszt.Szóval már most rendesen be vagyok sz*rva.
Egyenlőre azt hiszem most ennyi.Igyekszem visszatérni,és kicsit többet blogolni.
Legyetek jók!
Ölelés :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése