2010. május 24., hétfő

          Hosszú idő óta nem írtam,tudom.Valahogy mindig elmaradt,aztán csak teltek múltak a napok.
          Nem hazudok,pontosan megnéztem egy hete és egy napja írtam utoljára.Az utolsó bejegyzésemben még nagyban biztattam mindenkit,hogy szurkoljon a Körmendnek,hogy bejussunk a döntőben.Hát aki szurkolt,annak köszi,de sajnos egy ponton elbuktuk a döntőbe jutást.Így most 1-1-es állással játszunk a bronzéremért.Majd meglátjuk mi lesz.
          Aztán,azóta a suliban is eltelt egy hét.Különösebb dolgok nem történtek.Tanulgattunk,mérgelődtünk,bolondoztunk,mókáztunk és nevettünk nagyokat.Tegnap jöttünk haza az osztálykirándulásunkról.
          Pécsen voltunk,pénteken reggel mentünk,és tegnap (vasárnap) délután értünk haza.Nem mondom,hogy nem volt jó,mert hazudnék,de azt hiszem,ha azt mondom,hogy lehetett volna jobb is,akkor nem mondok rosszat.Mert tényleg volt,hogy nagyon jól éreztük magunkat,meg jókat nevettünk,de volt,hogy a fenébe kívántuk egymást,és azt mondogattuk bárcsak már otthon lennénk.Amúgy nagyon tetszett Pécs.Imádni való hely.Ha nem lenne öt órás az út,biztos oda mennék egyetemre.De így,hogy ennyit kell utazni,és havonta csak egyszer jönnék haza,így inkább lemondtam az ilyesfajta terveimről. :)
          Aztán mit mondjak.Ma szünet van,szóval tök jó.Kicsit azért kipihentem magam.A héten vár rám egy német szóbeli vizsga,aztán lesznek történelem órák is...Valamint csütörtökre kell leadni egy fizika kiselőadást.Ó,ezt este meg is csinálom.Visszatérve a németre,valahogy nem tud a dolog meghatni... :biggrin:
Sokkal jobban izgat a jövő hét...Hétfőn vizsgázom Excelből,kedden pedig megyek be a kórházba.Pont kedden.Pont,amikor Tominak van a születésnapja.Annyira szomorú,de egyben dühös is vagyok.Pont aznap kell agyvizet venni.Nem ám mondjuk 3-án.Nem.Pont Tomi születésnapján. :(
          Egyenlőre még jobban izgulok az infó vizsga miatt.De azért a gyomrom összeugrik a kórház szó hallatán.És legbelül már remegek,annyira félek.Azt mondják nem kell,mert aki csinálni fogja,nagyon tapasztalt,meg a legjobb,de akkor is.Félek.:(
          Na azt hiszem most nekiállok a fürdőszobai cuccok rendberakásának,mert áldatlan állapotok uralkodnak.Ja remélem tetszik az új stílus. :)
Légy jó,igyekszem gyakrabban jelentkezni.
Sok puszi,ölelés :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése