2010. május 24., hétfő

          Ahogy írtam az előbbi bejegyzésben,be is tartottam.Képes voltam kitakarítani az egész fürdőszobát,minthogy tanuljak arra a hülye német vizsgára.Hát ez az.Bármire képes vagyok annak érdekében,hogy ne kelljen tanulnom.:biggrin:
          Aztán mit meséljek még.Éppen most tettem be a Neveletlen hercegnőt.Annyira imádom ezt a filmet.Vagy már vagy ezerszer láttam,de nem tudom megunni.Meg a második részét sem.Annyira édes film.
          Amúgy egész nap az orromat fújom.Biztos megfáztam az osztálykiránduláson.Na apropó osztálykirándulás.Most írok róla részletesebben is,mert előzőleg nagyon szűkszavúan lezártam.
          Szóval péntek reggel a 9.40.es vonattal indultunk.Hatalmas lelkesedést nem mutattunk,de azért nem voltunk annyira lelketlenek sem. :) Ahogy kimentünk a vonathoz,rákelett jönnünk,hogy össze-vissza kell leülnünk,mert nincsenek egybe helyek.Hát jó.Julcsival mi két idős bácsihoz és egy kislányhoz társultunk be.Az első kérdése az egyiknek az volt tőlem,miután leültünk,hogy menyasszony vagyok-e.Csak lestem,aztán mivel nagyon bámulta a bal gyűrűs ujjamon lévő gyűrűt,leesett,hogy miért kérdezi.Mondtam neki,hogy nem,nem vagyok menyasszony,kicsit még korai lenne.Erre megkérdezte,hogy hány éves leszek.Válaszoltam neki,hogy nem sokára 18 leszek.Amit azzal koronázott meg,hogy azt mondta,hogy néhány évvel ezelőtt ilyenkor a lányok már 3 gyereken voltak túl.Aha.Szupi.Azért ha nem gáz,akkor én még nem akarok gyereket szülni,sőt egy kicsit még a házassággal is várnék.Nem sokáig bírtuk ott Julcsival,így körbenéztünk a vonaton,majd találtunk normálisabb helyet,így mielőtt jött volna a következő "kedves" kérdés gyorsan át is cuccoltunk.A vonat többi részét zene hallgatással,evéssel és beszélgetéssel töltöttük.Aztán miután odaértünk Pécsre lecuccoltunk a kollégiumba,de mivel csak este hatkor foglalhattuk el a szobákat,így sort kerítettünk egy kis játékra.Városvetélkedő néven futott a dolog.Mindenki csoportokba rendeződött és a pécsi utcákon rohangáltak.Szerencsére én ebből kimaradtam,mert tudtam,hogy nem vagyok hajlandó egész délután futkozni egy vad idegen városban és hülyét csinálni magamból.Így állomást vállaltam.Ez sem volt sokkal jobb.2,5 órát álltam a zsinagóga előtt,hol napsütésben,hol hidegben,hol pedig zuhogó esőben.Mindegy.Ezután végre elfoglalhattuk a szállást,ami nem is volt annyira vészes,mint gondoltam.Mondjuk egyedül abban a szobában volt konnektor és kuka,amelyikben én is laktam.Hát igen.Tudni kell szobát választani.:biggrin:
          Miután elfoglaltuk a szobákat elmentünk tusolni,és néhányan elmentünk kajálni a Mekibe.Ami után pedig táncolni mentünk egészen hajnali fél 1ig.(Addig kaptunk kimenőt)Nem volt rossz. :)
          Másnap ahhoz képes,hogy hajnali fél 2kor feküdtem le,nem is voltam fáradt.Még nem tudtam mi vár ránk...Reggel mentünk ki Abaligetre.Vonattal mentünk,de az állomástól gyalog kellett eljutnunk a barlangig.Hát nem volt semmi az az 5km.Kemény 1,5 óra alatt tettük meg.Gondolhatod mit művelt az egész osztály.Mindenki nyafogott,jajgatott.De a barlang az nagyon szép volt.Megérte.Jókat nevettünk,bénáztunk. :biggrin: A barlang után eldöntöttük,hogy busszal megyünk haza,mert hogy mi nem vagyunk hajlandóak még egyszer legyalogolni azt az 5km-t.Hát részemről szörnyű választás volt.Én olyan rosszul voltam a buszon,hogy ha még egy métert megyünk,én komolyan mondom kidobom a taccsot.Szörnyen kanyargós út volt és ahogy az a sofőr vezetett...hát no komment.Utána leszállva a buszról a Sparba mentünk vásárolni Milánékkal,de állítólag olyan sápadt voltam,hogy ihajj.Egy darabig Peti támogatott,segített menni,mert annyira rosszul voltam.Na,de azért lám,túléltem. :) Így utólag is,köszönöm Peti. :)
          Amikor hazaértünk a boltból lehetett választani,hogy vissza megyünk a kollégiumba,vagy elmegyünk megnézni a Munkácsy kiállítást.Hát biztos csodaszépek voltak azok a képek,de nekem minden bajom volt,szóval a kollégiumot választottam.Visszaérve letusoltam,hajat mostam és azért jobban lettem.Utána elkezdtünk készülni a színházba.Maga a színház nem volt rossz,de szörnyen hosszúnak tűnt.Nagyon fáradtak voltunk.Amúgy a Hyppolit a lakáj-t néztük meg.Szóval megvolt a színházasdi is.Ennek negyed 11kor lett vége.Kaptunk még éjfélig kimenőt,de Julcsival annyira fáradtak voltunk,hogy hazamentünk a szállásra.Én elkérdtem Ági laptopját és Tomival beszélgettem. :) Végül olyan fél 1 körül feküdtünk le aludni.Már mindenki nagyon fáradt volt.Ránk fért az alvás.Vasárnap együtt mentünk el reggel misére.Utána pedig összepakoltunk és irány az állomás.Már nagyon vártuk,hogy végre a vonaton zötykölődjünk.Összességében tényleg nem volt rossz a ez a három nap,de jó itthon lenni.:)
















No,itt van két képet a színházról.Remélem tetszenek.
Legyetek jók!
Ölelés :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése