2010. május 25., kedd

          Régi naplózott beszélgetéseket olvastam,és rájöttem valamire.Két jó barátomat vesztettem el egy éven belül.Mennyire fura,hogy az emberek változnak,és vannak olyan barátságok amik ezeket nem bírják ki.Ritka az olyan barátság,ami sok mindent kibír.Nagyon ritka.Csak saját tapasztalatból tudok beszélni.Eszembe jutott,hogy mindkét tönkrement barátságomnál hatalmas szakadékot éreztem ott belül.Rossz érzés volt,hogy hátba szúrtak.Ahogy visszaolvastam a beszélgetéseket velük,észrevettem,hogy mennyit tettem értük.És,hogy mennyi mindent sosem kaptam vissza,csak egy egyszerű kést a hátamba.Na igen.Az ember próbálja megválogatni a barátait.Mikor találkozik valakivel és kis időt együtt töltenek,megértik egymást,talán úgy érzi,végre talált valakit,aki olyan,mint ő és segíti majd őt a nehéz napjaiban.De nem.Az élet mindig tartogat hatalmas pofonokat...
          Egy barát elvesztése nagy fájdalommal jár.Pláne,ha egymás után kettőt is elvesztünk.Sosem tudjuk meg,mi miért történik.Nem mondom,hogy azokat akiket elvesztettem nem hiányoznak,de nem tudnék eléjük állni,és azt mondani kezdjük elölről.Sokszor mentem már oda emberekhez,hogy beszéljük meg,bocsánatot kérek,ha tettem valami rosszat,de hozzájuk már nem tudok odamenni.
          Az egyikhez azért nem,mert egy csomószor tettem már meg ezt,mindig én alázkodtam meg.Egyszer történt,hogy ő jött oda.Most meg már nem is tudom.Talán jobb,ha mi már csak köszönő viszonyban maradunk.
          A másik pedig...na igen,ő már nehezebb eset.Túl sok év barátság van mögötte.És tudom,hogy nem én szúrtam el.De nem haragszom.Már nem.Sokáig rettenetesen haragudtam rá,de rájöttem nincs értelme.Nem haragudhatok senkire.Vagy nem is az,hogy nem haragudhatok.Egyszerűen nem vagyok képes.Nem megy.Nem vagyok az a haragtartó típus.
          Majd talán rájön ez a két ember,hogy valamikor nagyon fontosak voltak nekem.Lehet,egyszer megint lehetünk barátok,de az sok...nagyon sok időt vesz igénybe.Hisz sosem felejtem el,hogy én bíztam bennük,de ők eljátszották ezt a bizalmat.Nehéz valakiben újra megbízni...
Egyenlőre ennyi.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése