2010. április 20., kedd

          Jó nap.Tényleg.
Délelőttömet fizika témazáróval kezdtem.Hát puskáztam nem tagadom.De ki tudja,hogy jókat puskáztam-e ki.Olyan jó lenne,ha minimum egy hármas lenne.Jaj,légyszíí...Aztán következett egy angol óra,ahol aztán semmi extra nem történt.Művészet állt az órarend harmadik órájának a rubrikájában....hát ööö izéé...megtanultam alatta egy kis németet...Utána biosz.Na ez előtt az óra előtt jól felhúztam magam,mert közölte a tanárnő szünetben,hogy röpdolgozatot írunk.Aha mondom hát hogyne,mikor még az előzőket se javította ki.Nagyon morci lettem.De aztán végül is fél osztálynak kiosztotta-naná,hogy nem voltam közöttük :tired:- és csak az egyik oszloppal íratott,de szerencsére ebbe sem estem bele.Kati írt,így neki segítettem,és talán jól is sikerül neki.:)
Biosz után tesi volt,vagyis lett volna,de jó részt az ofővel beszélgettünk,hogy mennyi mindent kell elintézni,mert nem sokára ballagás,meg a kirándulás is szóba jött...holnap még beszélgetünk róla órán.Aztán a napomat a suliban egy német fakultációval zártam,ahol persze,hogy dogát írtunk.Na mindegy.Majd meglátjuk mi lesz.
Miután haza értem a suliból ebédeltem,aztán átöltöztem és felszálltam egy buszra,majd elmentem egy barátomhoz.Egész délután ott voltam,egy órája értem haza.Jó volt.:)
Holnap pedig megint suli és nem lesz első órám.Hát ennél jobb már nem is lehet.
A lényeg a lényegben,ezzel és a délutánnal együtt igen jó napom volt,ami megint köszönhető valakinek. :)
Szép estét,későbbre szép álmokat,holnap jövök.
Jó légy!!
Mosoly :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése