2010. április 19., hétfő

          Azám,megint este van.Holnap megint kedd,aztán szerda,majd csütörtök,péntek,szombat,vasárnap és így tovább...nagyon durva,ahogy elszállnak a napok.
          A mai napban sok érdekes nem volt.Eltelt,mint minden más hétfő.Ma Julcsi mellett ültem,és igen jókat szórakoztunk.A padunkat kényelmesen berendeztük,mintha otthon lennénk.Sokat nevettünk,poénkodtunk.Nem is csodálom,hogy olyan gyorsan eltelt ez a nap.Ide beillesztem a rajzot amit Marcitól kaptam.Úgy gondolta rajzol nekem egy macit.Hát köszönöm. :)
Aztán feleltem ma hittanból is és 5öst kaptam. :biggrin: Utána volt ugye a dupla magyarom.Hát minden bajom volt.Még szerencse,hogy odaültetett maga mellé Julcsi,mert különben megőrültem volna.De így minden oké volt.
Dupla magyar szenvedés után angol jött,ahol Milánnal úgy röhögtünk,hogy már folytak a könnyeim,és alig bírtuk ki,hogy visszafojtva nevessünk,mert különben tuti kivágtak volna minket.Na mindegy,a lényeg,hogy jó volt.
Aztán eszembe jutott,hogy Peti mondta nem rég,hogy régen beszéltünk már,és hiányzik neki,hogy beszélgessünk.Ahogy Marci is.Németen ma mellém ült és Ő is mondta,hogy egyszer beszélgethetnénk megint olyan jót,mint utoljára.Hát jó,majd igyekszem. :) Jól esnek az ilyenek.Mármint,hogy ennyire hiányzik embereknek az,hogy beszélgessek velük. :)
Holnapra tanulnom kéne fizikát... na jó ezt igen könnyen megoldottam puska gyártással.De most komolyan.Az tök igaz,hogy aki puskát gyárt,közben tanul is.Szóval aki nem hitte eddig,neki itt vagyok én élő példának.:biggrin:
          Aztán nem ártana még megírni az angol levelet is,és németet is tanulni.Bár délelőtt már tanulgattam a suliba,de még van mit,szóval még az is vár rám,de most tényleg meg lesz.:)
Igen,azt hiszem a kisebb hullámvölgyeket félretéve igen is jó napom volt.Jól éreztem magam és sokat nevettem.Tudják,hogy kiknek vagyok hálás.Vagyis egy ember biztosan tudja,de holnap megmondom a másiknak is.(Csak el ne felejtsem... :biggrin:) Szóval,azt hiszem mára ennyi.
Szép estét.
Holnapra pedig azt kívánom,hogy legyen neked is olyan szép napod,mint amilyen ma nekem volt.:) :)
Jó légy,
puszi :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése