2010. április 22., csütörtök

          Tegnap nekiálltam ugyan blogolni,csak aztán abba maradt az első mondat után,és elvoltam foglalva...
Na mindegy is.Nem volt rossz napom sem ma,sem tegnap.Sőt kimondottan jók voltak.
          Az ember annyi mindent átél,és sose gondolná,hogy egyszer csak az ölébe csöppen valaki,akiről nem gondolta volna,hogy érkezik...de mégis jött. :)
         Holnap viszont elutazom a kerületi hétvégére.Nagyon nincs kedvem menni,de már bapakoltam a bőröndbe,és holnap igenis felszállok arra a vonatra,mert jelentkeztem és megígértem,hogy megyek.Majd csak jó lesz. :) Ha nem,akkor is,legalább megpróbáltam.
          Nagy kedvem most nincs a blogoláshoz.Csak jeleztem,hogy élek még,és nem vesztem el.Majd lehet,hogy holnap még indulás előtt írok egy röppentyűt,de nem ígérem meg.
Szép napot.
Ölelés :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése