2010. április 18., vasárnap

           Megérkeztem ma is.Na hát mit mondjak...ez tényleg az 50.bejegyzésem.Azért vicces,hogy két hónapja blogolok csak és már 50 bejegyzésem van...Talán azért van,mert velem tényleg mindig történik valami....Na mindegy is. :)
         Hogy ma mi történt velem?Hát reggel kilenckor keltem,igen hülyén aludtam.Rengeteget forgolódtam,nem tudom ugyan,hogy mit álmodtam,de ilyen képek beugranak és azok igen hülyeségek.Aztán miután kikászálódtam az ágyból reggeliztem,majd felöltöztem.Aztán leszedtem a szárítóról a ruhákat,elosztottam őket aszerint,hogy melyik kié.Utána elmentünk misére.Amikor hazaértünk anyunak segítettem a konyhába,összekészítettük a maminak az ebédjét,amit aztán be is vittünk neki a kórházba.Szerencsére jól van,csak zavarja a semmit tevés.Türelmetlen és már túl lenne az egészen.Hát pedig a neheze majd csak akkor jön,amikor újra lábra kell állnia.Azután ebédeltünk,és én mentem Szintivel,Rékával,és Marcival a Szt.György napi vásárra.Hát érdekes volt.Valahogy engem sose fogott meg egy ilyen vásár sem,na mindegy is,mert nem a vásár miatt mentem,hanem mert megígértem Szintinek és Marcinak is,hogy kimegyek.
Ahogy haza felé jöttem gondolkodtam,hogy lehet én állok rosszul ehhez az egész cserkészethez,mert meg is kaptam,hogy semmit nem tudok a cserkészetről.Ez azért fájt.No mindegy.Túlléptem rajta,és nem is akarok többet róla beszélni.
Holnap megint suli,amit most kivételesen nem bánok.Igazából nem tudom mért,de most nem szívesen mondom azt,hogy bár holnap ne lenne suli.Vannak még érdekes dolgaim. :)
Most azt hiszem ennyire futotta...
Ölelés :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése