2010. március 29., hétfő

          Ó,igen a szünet első napja is eljött.Mos,ha suliban lennék éppen angol órám lenne...(talán,de nem biztos :biggrin:)
           Tegnap olvasás mániában szenvedtem.Befejeztem a Twilight 3-at...de bár ne tettem volna.Most gépen kéne olvasnom a 4.részt,de gépen annyira utálok olvasni.Pláne ilyen 600 oldalas könyveket.
          Azt hittem sokkal jobb kedvem lesz,de valahogy nem igazán sikerül...pedig kinézek és azt látom,hogy hét ágra süt nap,épp,hogy egy vagy két felhő van az égen,és minden tök király.De valahogy nekem még sincs akkora nagy jó kedvem.Jó,nem azt mondom,hogy mindig annak kéne lennie,de most hiányzik...hiányzik,hogy nem uralkodik rajtam olyan zakkant hangulat... :( Na de félre ne értsd,mert rossz kedvem sincs.Inkább azt mondanám olyan semmien.
          Reggel felkeltem olyan negyed 10 körül,reggeliztem aztán felöltöztem,bár szívesebben maradtam volna még pizsiben,de nem,várt rám egy halom vasalni való...szóval másfél órán keresztül vasaltam...rossz ötlet volt.Már reggel azzal keltem,hogy fáj a kezem,de én még makacsul nekiálltam vasalni,pedig anya mondta,hogy nem kéne semmit csinálnom azzal a kezemmel.De nem megint makacskodtam.Úgy van Zsóki,ügyes vagy...
          Mindegy,ez van,majd elmúlik.Most,hogy közeledek a bejegyzés végére elég jó kedvem lett...jó persze közben ebédeltünk is,és ment a nagy hülyeség.Jól felvidultam,de nem baj.Kell az ilyen... :)
Na most már tényleg zárom soraimat,szerintem este jövök még. :) 
Puszillak :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése