2010. március 29., hétfő

          Igen,talán ez a legtalálóbb cím,amit adhattam ennek a bejegyzésnek.Több dolog is történt,de inkább ebből most csak egyet írok le,a többi megmarad nekem,meg annak aki tud róla.Szóval nem sokan szoktak hasonlítgatni máshoz,de ma volt egy ilyen "élményem".Na jó,inkább nem is hasonlítgatás,hanem csak megjegyzés,hogy nem csak én csinálok valamit egyedül.Igazából nem nagyon izgat a dolog...na jó most hazudtam.Nem is az,hogy izgat,csak azért bánt.Mert ha mást említenek meg,hogy XY-ra hasonlítok,jóó nem hasonlítok,hanem ugyan azt csinálom,akkor talán nem akadok fenn ennyire a dolgon.Na jó a bántáson kivül azért roppant módon zavar és idegesít is.Mindegy is,ezen lesz majd még időm gondolkodni...minden esetre azért furcsa,hogy pont ő vele van ilyen "hasonlóság".Legalábbis szerintem.
          Na igen a szünet azért nem kezdődött olyan rosszul,sőt voltak a mai napban jó pillanatok is,aminek azért nagyon örülök.Igazából szeretnék még dolgokat leírni,de mégsem teszem.Valahogy nem tudom.Bennem van,hogy azért nem is akarom kiteregetni,másrészt meg nem is tudom megfogalmazni.Na jó,inkább az előbbi dolog miatt nem teszem.
          Igazából a mai napom azt talán egy tengerhez tudom hasonlítani...hullámzó volt,de nagyon.Hangulat hullámok törtek rám.Egyik pillanatban majd kiugrottam a bőrömből,olyan jó kedvem volt,a másikban pedig teljesen elszontyolodtam.Azért volt köztes állapot is,amikor magam sem tudtam,hogy mért,de se nem jó,se nem rossz kedvem nem volt.Így ha bárki is kérdezte,hogy "mi van?"vagy "mi a baj?"csak azt tudtam mondani,semmi,tényleg semmi.Hogy aztán tényleg így volt-e,azt már nem tudom.
          Most például azon vagyok,hogy megőrüljek.A hülye muslincák itt idegesítenek.Röpködnek körülöttem...de ez még nem is zavarna,de az,hogy a szemem előtt,meg a billentyűzeten másznak,az már igen is idegesít.Na most megpróbálom megőrizni a nyugalmamat.Hát ez már rosszul indul,mert a nem létező nyugalmat nem igazán lehet megőrizni...akkor inkább úgy fogalmazok,megpróbálom előkeresni,megtalálni a nyugalmamat.:)
          Ja,igen!Tudom mit akartam még leírni.Ma azt mondták rám,hogy korábban újdonságnak számítottam.Hát,ilyet se mondtak még nekem.Biztos fura lehet,ebbe nem igazán gondoltam még bele...Mármint,hogy milyen lehetek egy teljesen ismeretlen ember szemében.Első gondolat az az volt: idegesítő.Hmm...hát lehet.Majd egyszer kifaggatok valakit erről.:)
Most az jutott eszembe,hogy ennem kéne valamit,de igazából nincs nagy kedvem most csinálni bármi ehetőt is,szóval maradok így.És akkor még én magyarázok másoknak,hogy lusta...hááát...úgy látszik ez ragadós... :biggrin:
          A következő pár napban azt hiszem sokat fogok olvasni,sőt még talán valami tanulás félét is beiktatok a napirendembe...de persze az utóbbit nem ígérem meg.Majd meglátjuk mi lesz.
          Szerintem most kéne abba hagynom,mert igencsak hosszú lett már így is.Sok mindent írtam most le,kicsit ugrálva a dolgok között,de van ilyen,és azt hiszem néha kell is ilyen. :)
Ölelés :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése