2010. március 22., hétfő

           Na visszajöttem.Szóval.Ma több kedvességet kaptam,mint nem tudom mióta már.Sokkal jobb lett a napom is.Bár holnap angol témazáró lesz,de valahogy nem tud meghatni a dolog. :biggrin: Súlyos hiba,mi?de tényleg nem megy.Lesz ahogy lesz.A matekon,vagyis a nehezebben már túl vagyok. :) Német fakt házit se ártana írni,de valahogy arra sem visz a lélek...szörnyűűű :biggrin::biggrin: Mondom,tényleg kicsit megzakkantam.Van ilyen.
          Aztán azon is gondolkodtam a délután folyamán,hogy milyen régen kaptam virágot.A születésnapom óta nem kaptam. :( Nem akar valaki megszánni vele??Légyszí,úgy örülnék neki.:) Nem kell valami bazi nagy csokor,egy szál is bőven bőven elég.Még,ha az út széléről szeded...tudod az a százszorszép.Az is megteszi. :) Amúgy,ha már így a virágokról esett szó,nem is mondtam még,hogy a kedvenc virágom a margaréta és a gerbera.  De szeretem persze a tulipánt és a rózsát is.Ezek viszik a pálmát,de minden virágot szeretek. :) Olyan szépek,meg illatosak is.Jaj,hát nekem elvonási tüneteim vannak virágot illetően. :biggrin: 
Na jó,tényleg befejeztem mára.
Szép estét,álmokat,meg mindent. :)
Ölelés :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése