2010. március 23., kedd

          Ha két órával korábban írom a bejegyzésemet,akkor úgy értékeltem volna a napomat,hogy soha rosszabbat.De aztán felléptem a tanulmányinfóra (ez a suli e-naplója) és rá kellett jönnöm,hogy van egy kis gáz.Kicsi?Inkább elég nagy gáznak mondanám.Szóval egyest kaptam történelemből.Oké,egyes,gondolnád,ebbe még senki nem halt bele.De az a legnagyobb baj,hogy ez nem az első egyesem töriből...a harmadik.Júúj,még leírni is szörnyű...nem tudom,hogy fajult el idáig.Úgy érzem kezdenek a dolgok kicsúszni a kezeim közül,és ez piszkosul sz*r érzés,és egyáltalán nem tetszik.Sőt nagyon is utálom.És elvagyok keseredve,szomorú vagyok.Bár magamnak köszönhetem,de akkor is bánt,nagyon is...Tudom,tudom.Igen,neki fogok állni most tényleg tanulni.Nem akarom,hogy gáz legyen.Vagyis ennél nagyobb gáz.Jaj,tényleg nem ismerek magamra.
Na talán később jövök még.
Puszi

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése