2010. március 22., hétfő

          Igen,megint hétfő van.De milyen hétfő!Elindult a nagy finish...egy hét és végre szünet.már nincs is egy hét.Egészen pontosan 4 nap...és szünet.
          Mit mondjak,különösebb dolgok nem történtek ma.Megírtam a matek témazárót.Hát inkább nem mondok semmit,majd meglátjuk.Aztán volt dupla hittanom,ahol megkaptam a 4es témazáróm.Ja meg kaptam egy karót is,de a végén kidumáltam,hogy azt ugyan húzza már ki! :biggrin: Aztán dupla magyar volt.Végig szorgosan jegyzeteltem,figyeltem.Büszke is volt rám valaki,de még én is magamra.:) Aztán végül egy angol és egy német óra volt.Vicces volt a német,mert óra elején Ádám azt mondta szép vagyok. :) De a jó kedvemet mindjárt el is rontotta a tanár...úgy beszélt velem,mint aki totális nem 100as.De a végén,mikor befejezte a mondandóját közöltem vele,hogy nem vagyok analfabéta.Ádámnak nem sok kellett,hogy ne röhögjön fel.:biggrin: Na mindegy.
          Most kaptam meg a koponya MR-em eredményét.Igazából semmi gáz nincs.Vagyis bal oldalon a koponyámban van egy kis rendellenesség,ami ugyan úgy apukámnak is van,de az nem súlyos.Kicsit azért megnyugodtam.
Na azt hiszem tegnap túl sokat blogoltam,mert most valahogy nem megy.
Talán egy pöppet később.
pusszanat :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése