2010. március 24., szerda

          Na ma aztán minden volt...kezdődött azzal,hogy nem egy kellemes álommal keltem.Pompás.Rányomta az egész napomra a bélyeget.Nem tetszett,sőt kimondottan nagyon rossz álom volt.Aztán még el is kellett mesélnem valakinek,akinek nem akartam elmondani,de mégis rávett.Egész nap ez járt a fejemben.Mondjuk nem tudom,mért használok múlt időt,mikor még most is bennem van.Mindegy,majd túlteszem magam rajta...feltéve,ha ma éjszaka nem lesz hasonló álmom...Na inkább erről ennyit.Aztán ugye megkaptam a töri tz-m.Pompás.És,ha ez még mind nem lenne elég,úgy fáj ma a vállam,hogy az kibírhatatlan...túl vagyok egy fájdalomcsillapítón,de egyáltalán nem érzem,hogy hatott volna...Kezd elegem lenni.Pluszban megjött a csornai kórházból az eredmény,és amennyit kibogarásztunk anyuval,az nem túl biztató.Hihetetlen,mire egy kicsit megnyugodnék,hogy nem olyan vészes a helyzet,lásd múltkori koponya eredmény,akkor puff kirakat jön egy másik lelet,vagy rosszabbodás,és mindent romba dönt.Én ezt már nem bírom tovább... :( Tényleg,kezd nagyon elfogyni az erőm,és úgy érzem,hogy nincs nagyon aki töltse belém a családomon kívül...jó egy biztos kivételt tudok,akire mindig midnenben számíthatok,de ezt Ő is tudja,így feleslegesnek érzem kiírni a nevét.Elég,hogy Ő tudja.:)
          Aztán,azért egy picuri jó dolog is volt a mai napban.Megvertük a falcot.Tudom,hogy nem 12 ponttal,így is kiestünk,tehát kupát már nem nyerhetünk,de azért jó érzés volt. :) Azért abban nem vagyok olyan biztos,hogy ők megnyerik a kupát.Ahhoz azért nem olyan erősek,lásd mai meccs.Mindegy,ez az én egyedi véleményem,és azért írtam le,mert ez az én blogom,az én naplóm.
Mára ennyit,szép álmokat,
nagy pandás ölelés :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése