2010. március 30., kedd

          Kedd van.Húú,gondolod most magadba,hogy ez aztán a nagy hír.Jól van na,csak gondoltam megemlítem.Nagyon szép idő van.Süt a napocska,csak a szél fúj egy pöppet.Na jó azért eléggé,de ettől függetlenül jó idő van.Egy kicsit érdekesen keltem ma fel.Fél 10 után valamivel.Hogy mért volt érdekes?Hát mert azzal pattantak ki a szemeim,hogy ma törit kell tanulnom..magam is meglepődtem.De igaza van a tudatalattimnak.Muszáj nekiállnom.Szóval mindjárt neki is állok,de előtte még befejezem ezt a bejegyzést...
          Igazából az éjjel nem igazán aludtam jól.Felébredtem hajnali kettőkor,hogy borzasztóan fáj a hasam...aztán forgolódtam jó párat,de sehogy sem találtam a helyem.Ittam egy kis vizet,de nem lett jobb.Akkor próbáltam visszaaludni,de akkor meg a szemem kezdett el viszketni.Pompás...gondoltam,de aztán valahogy mégis sikerült visszaaludnom...Utána hatkor keltem fel apu órájára.Csörgött neki,mert ma ment Pestre.Akkor haza jön a nővérkém is vele együtt.Lassan három hete nem volt már itthon.Ráadásul tegnap volt a születésnapja,és fura volt,mert ez volt az első szülinapja,amit nem itthon töltött.Mindegy.Végül is ezt is egyszer el kell kezdeni.Na aztán felkeltem ugye fél 10 után felvettem a szép rózsaszín köntösömet,ami enyhén szólva nagy,de mindegy,majd ha lesz akciós valahol akkor veszek...talán.Aztán beköszöntem Katinak,aki már javában msn-ezett valakivel.Nem tudom mikor kelhetett...na mindegy.Utána lebaktattam a lépcsőn és egy szelet kalácsot és egy bögre tejet ettem,illetve ittam reggelire.Közben elolvastam a vas népében a horoszkópot,de nem sok izgalmasat írt,szóval inkább bekapcsoltam a tv-t.Elég lassan megreggeliztem,aztán még egy bögre tejet ittam.És csak néztem,néztem a tv-t.Talán olyan negyed 11 felé hagytam abba,mert anyu akkor jött haza.Megbeszéltük,hogy mit főz ebédre,aztán én feljöttem ide.Bekapcsoltam a gépet,de mivel még mindig pizsiben voltam,úgy gondoltam ideje felöltözni.Akkor felöltöztem és azzal együtt szellőztettem,fogat mostam.Most pedig itt vagyok,és tényleg neki kéne állnom annak a történelemnek.Már nem olyan nagy a lelkesedés,mint az elején,de most azért is megcsinálom. :)
Később még jelentkezem.
Legyetek jók!
Puszi :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése