2010. március 30., kedd

           Ahogy a cím is elárulja mást nem csináltam ma,csak olvastam és csak voltam...vagyis vagyok.Nem igazán tudok mit kezdeni magammal.Egész nap tényleg csak olvasok.Vagy 120 oldalt elolvastam ma megint.Hogy most mit olvasok?Meg Cabotnak a mediátor című könyvét.Már évek óta megvan,de eddig még csak az első részét olvastam el.Még van öt rész,tehát összesen hat részes.És a második résszel akartam folytatni,de rá kellett jönnöm,hogy túl rég volt már,hogy olvastam az első részét,így inkább előröl kezdtem.De nem baj,mert tetszik,nagyon is.Szóval azért nem olyan gáz,hogy nem csináltam mást egész nap csak olvastam.
Holnap meg lesz az a töri versenyes cucc.Nem igazán van kedvem elmenni,de Szintivel megbeszéltük,hogy bemegyünk korábban a városba.Tetszett az ötlet,mert régen beszélgettünk már egy jót.Vagyis most rosszul fogalmaztam.Beszélünk szinte mindennap,mivel osztálytársak vagyunk,de a legtöbbet mégis csak msn-en beszélünk.És az nem ugyan az.Személyesen sokkal jobb beszélgetni.Na mindegy.Ezért sajnálom,hogy más városban élünk...Ez van.
          Bármennyire is vártam a szünetet,azért mégsem olyan jó.Úgy értem persze van benn jó dolog is,például,hogy nem kell hajnalban kelnem,hanem addig lustálkodhatom ameddig szeretnék (na jó nem,csak addig,amíg valaki fel nem kelt :biggrin:) és nem is kell rohanni egész nap,de a lényeg az,hogy vannak árnyoldalai is.Például én már évek óta azt mondom,hogy tök jó a szünet,de minek?Mármint mire hozzászoknál,hogy tényleg szünet van,addigra megint kezdődik.Nincs is rosszabb,mint a visszarázódás.Ráadásul én azért szeretem a sulit,mert ad egy rendszert az életembe.Na mindegy,ezt lehet csak én gondolom így.De azért félreértés ne essék,én is ugyan úgy várom mindig a szünet,mint bármelyik más ember.És ugyan úgy hálás is vagyok,hogy végre pihenhetek egy kicsit. :)
Ja,közben töriztem is.Jaja,ahogy olvasod.Nem vittem túlzásba,de büszke vagyok magamra.Összegyűjtöttem az összes évszámot,amit ebben a leckében tanultunk,vagy fogunk tanulni.Összesen kereken 60 darab.Húú,és ezt mind meg is kéne tanulni.Na ez az,ami már nehezebb lépés.De most tényleg megszeretném tanulni,úgy értem szeretnék végre egy normális jegyet kapni töriből.Nem hiszem,hogy ez annyira lehetetlen lenne.Bár aztán kitudja.Most tényleg megpróbálok nagyon tanulni,és ha ezután sem úgy sikerül a doga,akkor tutira nem velem van a baj,hanem egyszerűen a történelmet nem nekem találták ki.Ez is előfordulhat...na de ez majd kiderül...
          Mostanában egy kicsit szófosásban (már bocs a kifejezésért :biggrin:) szenvedek.De tényleg.Egy kicsit nagyon hosszúra sikerülnek a bejegyzéseim.Ráadásul,ha megnézed csak 16 napja indítottam ezt a blogomat,de ez már a 28. bejegyzésem...ejha...Még jó,hogy kitalálták ezt az internetes blogot,mert,hogy én ezt kézzel nem lennék hajlandó leírni,az is biztos.
Na mindegy is,ennek a bejegyzésnek is most vége szakad.Ki tudja,hogy írok-e még ma...majd kiderül.
Puszi :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése