2010. március 31., szerda

          Igen,kicsit még kómás vagyok...egy órája keltem csak fel.Jó jó,tudom,de hát szünet van.Mikor aludjon az ember,ha nem szünetben?? :)
          Különben is...nagyon rosszul aludtam az éjjel.Állandóan felébredtem és forgolódtam.Nem tudom az elmúlt két napból ítélve nem igazán megy az éjjeli alvás...Na mindegy,van ilyen.
          Aztán mit mondjak még.Mindjárt szólnak,hogy ideje lenne lemenni ebédelni, után meg megyek,mert talizunk Szintivel♥.Bár zuhog az eső, vagy várj csak de igen sajnos kinéztem most hátha elállt,de nem.Locsog.Nem baj,ez minket nem fog megakadályozni.Jól fog esni én tudom már egy tali vele.Régen beszéltünk egy jót,és már nagyon hiányzik.Nem csak az,hogy beszélgessünk,hanem az,hogy lássam.Érdekes...pénteken találkoztunk,de már hiányzik,pedig azóta összesen 5 nap telt el...Mondjuk ezen egy cseppet sem lepődök meg,hiszen szinte mindig együtt vagyunk.Nem hiába szeretem annyira.:)
Na egyenlőre most azt hiszem ennyi.Majd ha délután hazaértem,jelentkezem megint.
Addig is legyetek jók!!
Ölelés :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése