2011. március 22., kedd

          No megint itt vagyok.És eltaláltad,megint német órám van.Ez nem meglepő,igaz? :biggrin: Na jó,inkább a lényegre térek.Szóval,tegnap végül mégis csak sikerült lejelenteni az Oriflamet.Tudjátok,sokat panaszkodtam,hogy sem reggel,sem második órában nem tudtam lejelenteni,de azért napközben mégegyszer megpróbálkoztam vele.Filozófia órán filmet néztünk,mert nem volt a tanárunk,így a helyettesítő tanárnak mondtam,hogy egy pillanat és én is nézem a filmet,csak valamit meg kell néznem az interneten.Nem mertem azt mondani neki,hogy el is kell intéznem,mert féltem,hogy elkiabálom.Szegény,ha tudta volna,hogy holmi Oriflame rendelést akarok leadni... :biggrin: No de végül is sikerült leadni,mint azt már mondtam. Nagyon megörültem neki,és még a filmről sem maradtam le.Addig beszélt a filmről a helyettesítő tanár,amíg én pont végeztem.Így a filmet akkor kezdtük csak el,amikor már én is beértem. :) Hát igen,aki tud,az tud.
          Aztán,mit meséljek még.Tegnap mégsem mentünk át Lucához,mert...ááá...nem is tudom,hogy mondjam el.Szóval a lényeg az,hogy kicsit a hugom,meg a barátja összekeverték a dolgokat.Így végül,ha minden igaz,akkor ma megyünk át.No persze tegnap is ilyen tájba írtam és ugyan ezt,szóval lehet ez is elmarad?! :/ Ki tudja...azért remélem nem. :)
          Ööö...este (mármint tegnap) olyan meglepetésben volt részem,hogy ihajj.Egy olyan személlyel beszéltem,akivel eddig két normális szavunk nem volt egymáshoz,tegnap mégis 1,5 órán át tök normálisan elbeszélgettünk.Mondtam is Tominak,hogy érnek engem még meglepetések... :)
          Ó,apropó Tomi.Tegnap voltunk 10 hónaposak.Úgy volt,hogy ma találkozunk,de ugye mint említettem,kicsit áthúzták a számítsainakt,és így tegnap találkoztunk.Érdekes,mert eddig soha nem tudtunk egyetlen fordulót sem a napján ünnepelni.Tegnap megtörtük ezt is.Aztán este 7 óra körül úgy döntöttem,nem akarok másnap angolból felelni,így megkéne csinálni a sport szelet sütit,hiszen azt mondta a Tanárnő,hogy 100.óránk lesz és,ha készülünk,akkor nem tanulunk.Persze,hogy készülünk!!! :biggrin: Szóval megcsináltuk Tomival,már éppen a végén jártunk,amikor jön le Kati,hogy most beszélt Facebook-on a Tanárnővel,és írta,hogy ne készüljünk holnapra,mert beteg...na basszus,remek...ilyen szerencsétlen is csak én lehetek...:tired: No mindegy,otthon megeszik,nem vész kárba.Állítólag sokkal finomabb lett,hogy Tomi is segített...én nem tudom,mert én nem fogom megkóstolni,mert kitaláltam,hogy a héten nem eszek csokit.Kiváncsian várom,hogy kibírom-e... :biggrin:
          Valamiről még akartam írni,de most nem emlékszem már...ha később eszembe jut,akkor majd este leírom,ha nem,akkor értelem szerűen nem.Most viszont azt hiszem ennyi.Legyetek jó,legyen meseszép napotok és élvezzétek a tavaszt,meg a napsütést...mert ott ahol én lakom,bizony hétágra süt a napocska és nagyon jó idő van! :)
Ölelés :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése