2011. március 21., hétfő

          Ezt nem hiszem el.Most megint úgy felhúztak,hogy valamit mindjárt szétütök...:biggrin: Na jó,lehet annak a könyvtáros nem igazán örülne.A mai nap is igazán fantasztikus.Eddig volt (vagyis most van a második óra) két lyukas órám.Megérte ma is bejönni hajnalban...No mindegy,nem is ez ami felhúzott.
         Képzeljétek el,reggel bekapcsoltam a gépet,hogy lejelentsem az ORIFLAM rendelést,erre basszus,kezdődött azzal,hogy nem volt jó a billentyűzet.:tired: Jójó,nem estem kétségbe,feltalálták a képernyőbillentyűzetet.Oké,egy gond megoldva.De amiért bekapcsoltam a gépet,azt mégsem tudtam megoldani.Nem tudom lejelenteni az Oriflame-t,mert nem cserélték ki a katalógust,és így nem tudom értelem szerűen leadni a rendelést.Áh,nem hiszem el.Elegem van...Pedig ma olyan jól indult a napom.:( 10 percel fél 7 előtt ébredtem,arra,hogy süt a nap, na jó,meg,hogy nagyon kell pisilnem.De nem mentem ki,inkább megvártam még azt a 10 percet,amíg csörgött a telefonom.Utána felkeltem,és teljesen jó kedvem volt mindaddig,amíg ez a hülye Oriflame-s dolog el nem szúrta.Ájj,hát ezt nem hiszem el,de tényleg.Most mire volt ez jó??
          Nem sokára (11 perc múlva egész pontosan) vége ennek az órának is,és utána törim lesz.Na azon már nem hiszem,hogy lesz időm blogolni,sőt ott ellógni sem tudok,mert abbólbalhé lenne.Na persze nem mintha el akarnék lógni,nem vagyok egy lógós típus :D Mondom  azok után,hogy első két órán nem is voltam... :cool:
          No,közbe azért biztos feltűnt,hogy pár napja megint nem írtam.Tudom...én akartam,meg lett is volna mit,csak valahogy mindig elmaradt... :zonked: Hogy mi történt velem ebbe a pár napba?
          Hát példának említeném,hogy szombaton suliba voltam.Ledolgoztuk mi is a márc.14.-én (ugye ezt dolgoztuk le??!! :nuts:) Na igen,délután pedig Tomiéknál voltam. Megköszöntöttük anyukáját,mert születésnapja volt. :) MOndjuk egyébként is mentem volna,de jobb volt ez így.
          Vasárnap igazából nem történt semmi új.Kicsit rendet tettem a dolgaim között.Na jó,ez nem teljesen igaz.A tolltartómat és a határidőnaplómat rendeztem kicsit össze,mert elviselhetetlen állapotok uralkodtam bennük.De most nagyon szépek.A következő ilyen nagy cucc,az azt hiszem kedden fog emgtörténni.Valószínűleg jön Tomi és segít kirámolni az egyik szekrényemet,mert hétvégén,szombaton lomtalanítás lesz,és így ezeket a kacatjaimat végre ki tudom dobni. :D Szegény Tomi,szerintem nem tudja mi vár rá...meg akkor már az asztalomat is rendbe kéne tenni...Meg még tudnám sorolni,hogy mennyi mindent...No midnegy,majd meglátjuk mi fér bele az időbe.Aztán találkozunk majd még vasárnap.Akkor az apukája,és a nővére születésnapját fogjuk ünnepelni.Már nagyon várom.Szeretek náluk lenni,olyan jó ott mindig. :lol: Aztán ja,ma megyek délután KisLucához.Meg námetezni is valószínűleg...ajajj...inkább lapozzunk,nincs kedvem magam megint emlékeztetni,hogy mindjárt érettségi és én NEM tudok SEMMITSE...ajj,na azt hiszem,inkább most abba hagyom...lehet jobb is.Jövök majd,nem sokára. Vagyis megpróbálok azért gyakrabban írni. :)
Ölelés :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése