2010. június 10., csütörtök

          Mit mondjak.Közeleg nagyon nagyon a suli vége,és valahogy nem akarom.Ne érts félre,jó lesz,hogy nem kell korán kelni,meg állandóan tudni,hogy tanulni kéne,de mégsem azt teszem.Vagy hát ez az utóbbi dolog lehet nincs így,vagy nem lesz így.A helyzet a következő.Mai napon jelentkeztem augusztus utolsó hetében lévő osztályozó vizsgára,miszerint én a 2010/2011-es tanév elején (ősszel) érettségit szeretnék tenni német nyelvből.Aha.Hát ez csak úgy igazán most összpontosult bennem,hogy már jelentkeztem osztályozóra,hogy igen,Zsóki,te tettél egy újabb lépést afelé,hogy érettségizz.Aj,hát ez igen csak megrémít.teljesen betojtam,de tényleg.És ez az ijedségem kihat egy csomó mindenre.Részletesebben most nem szeretném kifejteni.
          Inkább arról,hogy még mi volt ma velem...
          Igazából sok értelme már nincsen ezeknek az utolsó napoknak.Komolyan,ma szinte egy órán sem voltam benn,kivéve történelmet.Senki nem tartott órát.Egész nap lézengtem a suliba.Isteni volt,hogy a csengő közben meg-meg szólalt újra és újra.De minek??A holnapi nap sem lesz különb...szerintem.Lesz valami házibajnokság,de hát az sem valami extra.Kint az udvaron,de aki nem focizik,vagy egyéb sportot nem csinálnak,azok megint mit csinálnak?Lézengenek egész nap.Szupi,egyszerűen mesés lesz.
Na mindegy,egyenlőre ennyi.
Ezer csók :lol:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése