2010. június 9., szerda

           Igazán fos hangulatom van.Pedig örülnöm kellene,hogy mindjárt szünet,meg minden,de kicsit úgy érzem,beárnyékolja az örömömet néhány dolog.Az egyik mindjárt az,hogy nem tetszik,hogy mindenkivel csak marakodom.De komolyan.
           Aztán a másik meg még mindig egy csaj a múltból.Kísért,komolyan,pedig nem is halott (szerencsére).Vagyis...nem is a csaj,hanem maga a múlt kísért,és ettől egyszerűen megőrülök,de tényleg.Nem igaz,hogy állandóan,újra és újra fel kell emlegetnem,vagy bárki másnak a múltat.Mért nem lehet lezárni?Ami történt megtörtént,és kész.Unom,de tényleg.Lassan már nem lesz olyan hetem,vagy napom (?),hogy ne kerülne elő a múlt.Pompás.Igazából nem tudom minek írom ezt a bejegyzést,mert úgyis csak az lesz belőle,hogy ha valaki elolvassa,hogy mért írtam ezt,meg ilyenek.De most már komolyan sz*rom le az egészet.Ez az én blogom.A blog pedig olyan,mint egy napló.Nem kell hozzá magyarázkodnom.Bunkó vagyok?Lehet.Ez sem érdekel.Elegem van abból is,hogy én bárkinek megteszek bármit,és vissza meg csak bunkózást,és lekezelést kapok.Nem.Nekem erre nincs szükségem.Befejeztem.Kész vége.Annyi meg egy bambi
Jó éjt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése