2010. június 12., szombat

A kudarc

A kudarc nem azt jelenti,hogy selejt vagyok,
hanem azt,hogy még nem arattam sikert.
A kudarc nem azt jelenti,hogy nem értem el semmit,
hanem azt,hogy tanultam valamit.
A kudarc nem azt jelenti,hogy bolond voltam,
hanem azt,hogy volt bennem hit a kísérletezéshez.
A kudarc nem azt jelenti,hogy dicstelenné váltam,
hanem azt,hogy volt merszem próbálkozni.
A kudarc nem azt jelenti,hogy nem értem el a lényeget,
hanem azt,hogy valamit másképp kell csinálnom.
A kudarc nem azt jelenti,hogy alábbvaló vagyok,
hanem azt,hogy nem vagyok tökéletes.
A kudarc nem azt jelenti,hogy elvesztegettem az időt,
hanem azt,hogy van ürügyem az újrakezdéshez.
A kudarc nem azt jelenti,hogy fel kell adnom,
hanem azt,hogy még jobban kell igyekeznem.
A kudarc nem azt jelenti,hogy sohasem fog sikerülni,
hanem azt,hogy türelmesebbnek kell lennem.
A kudarc nem azt jelenti,hogy Istenem elhagytál engem,
hanem azt,hogy Neked biztosan van egy jobb ötleted.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése