2010. május 29., szombat

          Ahogy előzőleg sokat írtam arról,hogy nem találom magam,most arról akarok írni,hogy hogyan próbáltam változtatni ezen...
          Az elmúlt hetet nevezhetném a változások hetének is.Sok minden változott meg bennem,és körülöttem is.De egyszerűbb,ha végigmegyek az elmaradt napokon...
Csütörtök:
          Mi minden történt csütörtökön??Hát volt szokásosan hét órám.Ének órával kezdtem,ahol megkaptam a Kikivel együtt,hogy durva pokrócok vagyunk,és,hogy mért nem tudunk puha takarók lenni.Jó mondjuk ez még semmi,mert Kiksó megkapta,hogy bunkó és vattaagyú...
          Ének óra után angol volt,ahol semmi extra nem történt.Témazáróra készülünk,amit kedden fogunk megírni.Utána fizika volt,ahol az átlagaimat számolgattam.De erről inkább egy betűt se...Majd matek óra volt.Siekeresen kibírtam pofázás nélkül.Ez nálam igen nagy dolognak számít.Töri óra volt a következő.Egész órán szorgosan jegyzetelgettem.A napot pedig infó fakttal zártam.Lényegében a keddi infó vizsgára gyakorolgattunk.A napocska ezzel véget is ért.Vagyis ami az iskolát illeti.Délután Tomihoz mentem.Ahonnan este negyed 8kor jöttem el.Jól éreztem magam náluk,mint mindig. :) Imádok vele lenni :)
Péntek:
          Fura volt,mert nem volt Tomi suliba.Ők most mentek osztálykirándulásra.De a legfurcsább mégsem ez volt az egészben,hanem az,hogy reggel úgy keltem,hogy ma beszélnem kell valakivel.Valakivel akiről korábban azt írtam,hogy nem fogok odamenni hozzá és megbeszélni,hogy mi is a bajom.De mégis megtettem.Igazából azt hittem ez az ami a napokban nagyon nyomasztott,de nem.Miután beszélgettünk,sajnos nem éreztem azt a hű de nagy megkönnyebbülést.Sőt,még csak egy kicsi megkönnyebbülést sem éreztem.Fura volt.
          De az órák csak úgy száguldoztak.Egyik a másik után.Matekból lezártak hármasra,és beszélgettem egy jót óra után a tanárnővel.Aztán hazaérve a suliból kicsit géphez ültem,majd mentem őrsgyűlésre.Nem volt rossz.Bár Cintivel majdnem leüvöltöttük egymás fejét kb. 5 percenként,de azért sokat nevettem és ezt azt hiszem Hegének köszönhetem.Valahogy,ha mi együtt vagyunk,ott csak nevetés van. :) Este is ez volt.Találkoztunk megint,akárcsak délután elhülyéskedtünk.Jó volt. :)
          Aztán,hogy mért is írtam azt címnek,hogy változások ideje??Talán egyrészt,mert megakarok változni.Úgy értem a napokban igen eluralkodott rajtam,hogy nem vagyok észnél,és,hogy talán egy kicsit elvesztetem magam.Ezt akarom megszüntetni.Vissza akarok találni magamra,magamhoz.A másik oka pedig az,hogy csoportot váltottam németből.hála Istennek sikerült elérnem,hogy másik tanárhoz járhassak.:)
          Azt hiszem a következő hetem elég nehéz lesz.Kedden angol témazáró és Excel vizsga,szerdán kórház,pénteken pedig töri témazáróm lenne.Meglátjuk mit hoz a jövő...
Később még lehet jövök.:)
Legyetek jók,szép hétvégét :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése