2010. március 27., szombat

          Tudom,tegnap nem írtam...De egyszerűen nem ment.Túl sok minden történt velem és ezeket egyszerűen fel kellett dolgoznom.Szóval,kezdjük az elején.
          A jó hír az egész napban annyi volt,hogy kitört a szünet.Most másfél hétig nem lesz suli.:) Örültem is neki,de itt a jó híreknek vége is volt.
         Délután voltam orvosnál..megint.Milyen meglepő,nem?Aztán elvittem az eredményeimet.Emlékszel?!Azt írtam,hogy a koponya eredményemmel is minden rendben van,ahogy a gerincemmel is.Hát nem.A koponyánál vannak dolgok,amik nem tetszenek neki,és szeretné tovább vizsgáltatni,mert lehet,hogy az az oka az egész zsibbadásomnak.Aztán ott van az a másik vizsgálati eredmény.Az meg ahogy van rossz.Egyértelműen.Ezt már én is tudtam,de csak megerősített benne,hogy tényleg nem jó.Még vár rám elvileg 3 vizsgálat.Egy nyaki ultrahang,egy MR A vizsgálat (bár ez még nem biztos) és egy ENG.Pompás,már alig várom őket...
Aztán tegnap volt egy beszélgetésem egy illetővel.Voltál már úgy,hogy valaki olyat szerettél aki nem téged szeret?Biztosan...De van ennél rosszabb is.Amikor valaki szeret téged,de te nem tudod viszonozni,mert nem érzed ugyan azt.Legalábbis nekem ez sz*rabb érzés.Fogalmam sincs,hogy mit csináljak,mert sajnálom tényleg,bár tudom,hogy ezzel nem sokra megy,de nem tudom úgy szereti,ahogyan azt ő szeretné.Egyszerűen nem megy.És nem akarom,hogy most ez fájjon neki,de tudom,hogy fáj.Nem tudom,hogy hogyan vegyem rá,hogy keressen más lányt és ne várjon rám,mert feleslegesen vár...Tényleg nem fogom tudni úgy szeretni...És azt meg végképp ne várd tőlem,hogy ilyenbe előre tervezzek...hogy mi lesz később?Nem tudom,de nem szoktam túlzottan előre tervezni,pláne nem ilyen téren.Úgyhogy nagyon szépen megkérlek,hogy ne várjál rám.Viszont nem szeretnék ezután másképp tekinteni rád.Szóval szeretném,ha minden megmaradna úgy,mint volt,mert nagyon bírlak...de csak azon a bizonyos határon belül.
Na szóval szerintem nem hazudok,ha azt mondom,hogy nem ez volt életem legjobb péntekre.
Na majd később még írok...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése