2011. március 16., szerda

          Na most akkor megint itt vagyok. :) Tegnap nem írtam,mert hosszú napom volt.Reggel fél 9-re jött Tomi,mert azt beszéltük meg,hogy eljön Ő is velünk Ausztriába.na de ne rohanjunk ennyire előre.Szóval fél 9et beszéltünk meg,így én 3/4ed 8kor akartam felkelni.Beállítottam a telefonomat,így pontban felkeltem.Minden okés volt,örültem,hogy időben keltem,így én naiv,gondoltam,hogy kész is leszek.Csak azt elfejetettem beleszámolni,hogy müzlit reggelizem és az kicsit lassan megy...mert azért keltem előbb,hogy tudjak hajat mosni,de ugye ez a müzlis dolog elfelejtődött...naná,hogy Tomi már itt volt,amikor én még csak a hajam felét szárítottam meg,de hát Ő közölte,hogy biztos volt benne,hogy nem leszek készen...hát ismer,ez van.:biggrin: Szóval már megint egész végig csak kapkodtam,de csak sikerült elindulni.Kint Ausztriába vettem egy szoknyát,amit Tomi talált nekem :biggrin: De olyan jól nézett ki,hogy ihajj :) Szóval igen,egész nap itt volt velem,együtt ebédeltünk,délután tv-t néztünk,tollasoztunk,beszélgettünk.Olyan jó volt,hogy egész nap itt volt,csak az este volt nagyon kaki,mikor elment.Húú,ne tudjátok meg,hogy hiányzott...Kicsit el is pityeredtem.valamilyen szinten nagyon szeretem,mikor egész nap együtt vagyunk,de amikor elkell a nap végén búcsúzni,az nagyon rossz.
         Aztán ma meg megindult újra a mókuskerék.Elkezdődött a suli.Nem tudom,mondanék valami érdekeset,de nem nagyon tudok.Egyre kevésbé szeretem az osztályomat.Nagyon nem találom a helyem.És kezdek rájönni arra,hogy már nem is biztos,hogy meg akarom keresni.Valahogy nem hiányoznak már.Ma volt a március 15.-ei ünnepség és ma is inkább Tomi mellé és az ő osztálytársai mellé ültem.Ez már a második olyan sulis ünnepség volt,amikor nem a saját osztályomhoz,hanem a B-sekhez ültem.Sokkal jobban érzem magam velük.Ja hát itt volt is egy sztori... :biggrin: Szóval leültünk a díszterembe,vagyis még csak másztunk be a széksorok között,és én megemeltem az egyik széket,de a támlája a kezembe maradt,erre az egyik srác,Máté felüvölt a díszterem közepén: "Úristen Zsófi" :biggrin: Hát szakadtam a röhögéstől. Nagyon nagy volt.Szóval ott tartottam,hogy már nem biztos,hogy megakarom keresni a helyem az osztályomban.Jól érzem magam a B-s srácokkal és ez elég nekem.
          No azt hiszem most ennyire futotta,mert kicsit szanaszét vannak a gondolataim,igyekszem majd rendbe rakni,és a következő bejegyzést normálisabban megírni. Legyen szép estétek,későbbre meg szép álmokat!
Ölelés :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése