2010. június 15., kedd

          Remélem,hogy nem kiabálom el,ha azt írom,hogy kezd rendeződni az életem.:)
Tényleg,úgy érzem kezdenek a dolgok a helyére kerülni.És ettől a kedvem is sokkal,de sokkal jobb.
          Délelőtt még egy kis tanulást is beiktattam.Nekiálltam a németnek.Elkezdtem a START-ot átvenni.A szavakat kezdtem ismételni,és azon vagyok,hogy rávegyem magam,hogy álljak neki szókártyákat csinálni.Ajj,de még eddig nem jutottam el. :biggrin: (Jellemzőőőő)
          Na aztán már a vakáció második napját élvezhetem.A legviccesebb az,hogy fél 9 körül ébredtem és bármennyire is próbáltam vissza aludni,nem ment.Komolyan.Ez is kész ám.A vakáció pont arra való,hogy aludjunk.De mondjuk a húgom is már 7:40kor ment ki a szobánkból.Mondom magamba,ez sem hülyül meg jobban.:D
Most egyenlőre ennyi.
Ölelés :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése