2010. június 9., szerda

          Hosszú ideje nem írtam,tudom.
          Sok minden történt.Megjártam a kórházat is,és lám lám a sulinak is mindjárt vége.A kórházban pont ma egy hete voltam.Megmondom őszintén,hogy rosszabbra számítottam.Az egész agyvízvétel nem volt hosszabb,mint 5-10 perc.Utána volt kicsit azért rosszabb,mert párna nélkül kellett feküdnöm sokáig...ráadásul háton...(Aki nem tudná gyűlölök háton feküdni...)
          Utána hazajöttem,mert nem akartam semmiképpen bent aludni a kórházban.Szóval itthon épülgettem fel.Az utána lévő pár nap nem volt vészes,csak a derekam fájt,de aztán péntek szombat,vasárnap...hát az kegyetlen volt.Olyan iszonyatos fejfájásom volt,hogy alig bírtam bármit is tenni a fekvésen kívül.Napi két-két fájdalomcsillapítót vettem be,hogy egyáltalán enni feltudjak kelni.Szörnyen rossz volt,de ezt is túléltem,mint már annyi mindent:)
          Aztán ugye említettem,hogy a sulinak is mindjárt vége.Azám.Már a KÁCIÓ-nál tartunk.Tiszta szuper,de tényleg.Ma is egy csomószor összekaptunk az osztályba.Apró,iszonyatosan nagy hülyeségeken,de mégis nagy viták lettek belőle.Sajnos már nem tudjuk úgy elviselni egymást,mint mondjuk év elején.Mindannyian fáradtak vagyunk,melegünk van,és csak egy púp a hátunk közepére,hogy ott kell lennünk a suliban,de nem csinálunk semmit.Mindegy.Biztos vagyok benne,hogy szeptemberben jobb lesz.De szerencsére az nem most lesz,hanem kicsit odébb van.
Azt hiszem mára ennyi.Amúgy baromi meleg van,de tényleg.
:D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése