2010. április 26., hétfő

          Tudom,egy kicsit régen írtam.De azóta annyi minden történt,hogy valahogy sosem jutottam el a blogoláshoz.Megvolt a kerületi hétvége is,ami jó volt.Élveztem,bár nagyon haza szerettem volna már jönni.Az oka jórészt egy valaki volt. :) Rátaláltam valaki olyanra akit szeretek és aki engem is szeret és most boldog vagyok. :) Aztán csak telnek a napok.
          Ma a suliban kezdtem egy matekkal,ahol sikeresen körmölhettem megint a táblára.De nem volt akadály,mert megoldottam a feladatot :biggrin: Utána dupla hittan volt,ahol valami "fantasztikus" filmet néztünk.Nem baj,ezalatt megírtam az angol házit.Utána dupla magyar volt.Csodás kis rajzot készítettem.Jaa,itt megjegyzem Ádi mellett ültem magyaron.Két órán keresztül. :biggrin: Itt látható az órai munkám:          Szerintem tiszta jó lett.Aztán miután elkészült a remekművem ki is csengettek.Remek,utána angol volt ahol megkaptam a témazárómat ami 3as lett.Nem baj,azért az nem annyira vészes.Pláne tőlem... :biggrin:
          Utána elmaradt az utolsó órám,így elmentünk Katival vásárolni.Először én elmentem az írókézbe,mert valakinek az ajándékához kell onnan valami,de sajnos ott nem volt.Akkor Kati közben elment a Hobby boltba,ahol kiderült,hogy ebéd szünet van.Király.Hozzá csapódott Ádi is,de mivel ebéd szünet volt a boltban így megvártak engem és együtt elmentünk a mekibe,ahol közben találkoztunk Tomival is.Vicces volt,mert Ádi vett magának kaját,én meg egy kávét,de ennek a sztorija is megvolt.Szóval beálltunk a sorba és észre vettem,hogy ugyan ahhoz a sráchoz álltam be,aki múltkor is kiszolgált.Akkor már égtem egyet nála,mert több pénzt adtam neki,vagy nem is tudom mi volt.De hát mindegy,mert sorra kerültem.Gondoltam megkérdezem,hogy SMART-pontokat váltanak-e be.Mikor köszöntem neki,már vigyorgott.Gondolom eszébe jutott,hogy múltkor is milyen zseni voltam és már várta,mit alkotok most. :biggrin: Meg is kérdeztem,hogy váltanak-e be pontot.Mondta,hogy igen,de csak szendvicsre és menüre.Ekkor én vissza kérdeztem,hogy mire?A srác elmondta még egyszer.Én meg megkérdeztem,hogy tehát akkor ezek szerint kávéra nem.Mondta,hogy hát arra sajnos nem.Én meg,mintha nem is ott lennék elkezdtem,hogy: Jaaajj... . (aki ismer,az tudja,hogy,ha valami nem tetszik,vagy elszomorodom,mindig ezt csinálom. :biggrin:) Ádám és Kati a sráccal együtt elkezdtek nevetni,ekkor már én is kapcsoltam,hogy mizu. :biggrin:  Aztán végülis kértem egy kávét.A srác ki is szolgált és már mondta volna is,hogy mennyit kell fizetni,amikor én kinyögtem,hogy mégis kérek egy szendvicset.Na itt már tényleg nevetett.Hát de most mi van??ez van. :biggrin: Meggondoltam magam.Aztán kiszolgált,fizettem és mindenki örült.Ennyi.Azért vicces volt. :) Utána elmentünk a Hobby boltba ahol végre találtam azt amit szeretnék,de egyenlőre még nem vettem meg.Majd holnap.Aztán meg apuhoz mentem be az irodába,és útközben találkoztam Monyóval és Gáborral.Elmesélte Kati nekik a mekis sztorimat,amin jót derültek. :)
Hát most ennyire futotta...majd valamikor jövök.
"Ha nevetsz a világ mindig vissza mosolyog RÁD" :) 
Ölelés :glad:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése